Sony Xperia Z2 incelemesi ve kullanıcı yorumları

Sony, Xperia Z2 modelinin uzun süredir reklamını yapıyor ve benim en dikkatimi çeken özelliği 20 megapiksel kamerasının olması ve suda çekim yapabilmesidir. İlk görüşte aşk diyebilirim bu telefona : ) Telefonu gördüm ve yaklaşık bir ay araştırdım ve sitenin güvenilir olmasına ve alacağım sitenin tabi ki diğerlerinden birazda ucuz olmasına dikkat ettim.



Özelliklerini tablo halinde aşağıda vereceğim ama herkes anlamaz ben önemli olan kullanırken gözlemlediğim fonksiyonlarını buraya yazacağım. İlk telefonun kutusunu açtım ve sim kart yuvasını çıkarttım ve baktım sim kart yuvası benim kendi sim kartımdan küçük ve olmuyor. Sonra bir iki araştırdım ve çağrı merkezini arayınca orda öğrendim telefonlar micro sim kartı destekliyormuş ve tüm modelleri böyleymiş. Tamam dedim ve en yakın telefon bayisine gittim delgeç gibi birşeyle sizin o sim kartınızı küçültüyor 5 liralık bir şey ve sim kartla yuva sorunsuz oluyor.


Öncelikle herkesin kafasında bir soru vardır Xperia Z2 şarjı nasıl gidiyor? Ben buna açıklık getirmesi açısından wifi hep açık tuttum ve facebook, youtube ve whatsapp uygulamalarını çok yoğun olmasada orta düzeyde kullandım ve bir günden fazla yetti şarjı. Samsung’lara bakınca günde 3 kez batarya değiştiren gördüm, kullanıcıları yanlarından yedek batarya eksik etmiyorlar. Daha sonra internette kendim araştırırken iki üç fotoğraf sonrası yok ısınma olup telefon kendini kapatıyormuş gibisinden bir şeyler okudum ama tamamen karalamaymış onu anladım. Ama belirteyim çok çok aşırı fotoğraf çekince belirli modlarda evet ısınma oluyor. Menü geçişleri falan gayet iyi hızlı bir telefon ve son olarak en dikkat çeken özelliği sudan etkilenmemesidir ama buna kıyıp deneyemedim : ) Olumsuz bir özelliğini saymadım neden bilmiyorum daha denk gelmedim ondandır herhalde kafanızda sorunlar olursa alltan yorumdan sorabilirsiniz.



Yorum Gönder